Politika kvaliteta

TEMELJNA PRINCIPI I SMJERNICE KOMPANIJE ZA POSTIZANJE TRAJNOG RAZVOJA

 

  • Stalno poboljšanje i ažuriranje sistema vođenja kvaliteta.
  • Monitoring kvaliteta procesa i proizvoda za postavljanje ciljeva kvaliteta.
  • Održavanje partnerskog odnosa sa naručiocima i dobavljačima u skladu sa strategijom kompanije.
  • Pažnja prema naručiocu; ispunjavanje njegovih zahtjeva, prilagođavanje i ispunjavanje njegovih očekivanja u skladu sa zakonskim odredbama, u okruženju poslovanja.
  • Njegovanje pozitivnog odnosa u poslovnom i lokalnom okruženju.
  • Stalno obrazovanje i stručno osposobljavanje zaposlenih, te razvoj kompetencija za kvalitetnu isporuku usluga i proizvoda.
  • Obezbjeđivanje sigurnog i zdravog radnog okruženja.
  • Obezbjeđivanje resursa za implementaciju politike kvaliteta.

 

 

 

R4 07-18

Obavijest o korištenju web kolačića

U svrhu pružanja bolje funkcionalnosti, korisničkog doživljaja, sigurnosti, nesmetanog rada i evidencije broja korisnika na web stranici koristimo web kolačiće..

Hitni kolačići potrebni su za optimalno funkcioniranje web stranice, a drugi se kolačići upotrebljavaju za prilagodbu sadržaja i oglasa te analizu posjeta web stranice.

Za više informacija, pročitajte objašnjenja o online kolačićima, gdje u svakom trenutku možete odbaciti pojedine kolačiće.